Skocz do zawartości

Ogłoszenia

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Wcześniej
  2. Łysy

    ccc

    cc
  3. do
    Bitwa o Południe 2020 (SOLD OUT) Pamiętacie zeszłoroczny sold out kilka dni przed wydarzeniem? Mamy nadzieję, że i tym razem nas nie zawiedziecie! ROZSTAWIENI: ▲ Kaz ▲ Koro ▲ Ryba PROWADZENIE: Mateusz Kaniowski JURY: PEUS / Bober / Kubańczyk GRAMOFONY: DJ WRÓBSON BILETY: SOLD OUT ▲ http://bbmiasto.pl/bilet/bitwa2020 ▲ *do wejścia wystarczy wydrukowany bilet lub jego wersja cyfrowa na Twoim urządzeniu mobilnym Wejście bez ograniczeń wiekowych! LOŻE można rezerwować w Miasto za 20 zł. ___________________________________________________ Z wydarzenia będzie prowadzony live stream na kanale YT TheNitroZyniak. Wszystko dzięki oficjalnemu sponsorowi relacji - 7more7! __________________________________________________ Do rozstawionych zostanie dobranych 5 zawodników z ELIMINACJI. Nie istnieje WPISOWE DLA ZAWODNIKÓW! Chcesz wystartować? Zapisz się i kup bilet! ZAPISY (trwają do 09.01.2020 - godziny 23:59): bitwaopoludnie@gmail.com W treści maila proszę podać KSYWKĘ i MIASTO. START wydarzenia: 10.01.2020 - 18:00 ___________________________________________________ INFO O NAGRODACH WKRÓTCE! Całość bitwy odbędzie się BEZ TEMATÓW. Klasyczne wejścia tematyczne zostaną zastąpione wejściami, w których zawodnik będzie nawiązywał do obrazków pojawiających się na ekranie za jego plecami. Przebieg bitwy: 1. W eliminacjach zawodnicy są wywoływani trójkami i każdy ma 40 sekundowe wejście, w którym dostaje 2 obrazki (po 20 sekund na jeden). 2. W walkach zawodnicy mają jedno 60 sekundowe wejście (4 obrazki po 15 sekund) + po dwa po 30 sekund bez tematu. ___________________________________________________ Nie dostałeś biletu, a może chcesz wesprzeć Nas od strony sponsorskiej? Kontakt: bitwaopoludnie@gmail.com lub wiadomość priv na fanpejdżu Bitwy o Południe
  4. Szczegółowe informacje BBF! Te trzy litery zna już cała Polska! Kolejna edycja Bydgoskiej Bitwy Freestyle która przyciąga najlepszych zawodników z całego kraju! Najlepsi DJ’e, doskonała selekcja bitów oraz klimat którego nie doświadczysz nigdzie indziej to argumenty dzięki którym na stałe zagościliśmy na wolnostylowej mapie Polski Wszystko to oczywiście w niesamowicie klimatycznym miejscu jakim jest Klub Wiatrakowa Wjazd 10pln Wiek: 16+ Dj: MC: Jury: Więcej informacji wkrótce
  5. Cześć, tak sobie to zakładamy - może macie jakieś uwagi czy pomysły co do #Łomotu? Może coś Waszym zdaniem przydałoby się zmienić czy ulepszyć? Każda konstruktywna opinia się przyda
  6. do
    OTO PRZED PAŃSTWEM FINAŁ PIĄTEGO SEZONU POZNAŃ FREESTYLE LEAGUE! Ósemka najlepszych freestylowców zmierzy się w wielkim finale. Pięć wcześniejszych ustawek zweryfikowało elitę Poznańskiej ligi. Więcej szczegółów na fanpage'u PFL oraz na wydarzeniu.
  7. do
    Piąta, a zarazem ostatnia ustawka piątego sezonu PFL. To po niej dowiemy się kto wywalczył miejsce w finale. Więcej szczegółów na naszym fanpage'u oraz na wydarzeniu.
  8. Pierwsza walka z Finału WBW 2019 Proxima
  9. Tak jak w tytule tematu zastanawiającym faktem jest to że WBS się w tym roku po prostu nie odbędzie. Z nieznanych dotychczas nam przyczyn, a może wy wiecie lub słyszeliście coś w tej sprawie? Zachęcamy do komentowania. A tu małe przypomnienie: WALKA MISTRZÓW !! Jedna z w wielu walk na jednej z edycji!
  10. do
    Dziewiąta edycja poznańskiej Pozytywnej Bitwy Wolnostylowej! Jeśli masz dosyć jednostajnych schematów na bitwach wolnostylowych - zapraszamy do nas! Bądź gotowy na różniste konkurencje, zwroty akcji i dużo śmiechu! Na tej bitwie przyda Ci się zarówno dobre flow jak i giętka wyobraźnia oraz dystans do siebie Tym razem, idąc za duchem wszechobecnego konsumpcjonizmu, planujemy dodać trochę bożonarodzeniowych smaczków. Czekamy na Ciebie w lokalu "Poruszenie" na ul. Półwiejskiej! Uważaj, bo godziny rozpoczęcia wydarzenia mogą jeszcze ulec małej zmianie Do zoba!
  11. Błędy występujące na forum: Błędy na stronie to norma. Błędy mogą być różne, czasami jest to wina samego hostingu, czasami jest to nasza sprawka lub wina skryptu. Nic nie jest idealne. Nasz skrypt jest aktualizowany i poprawiany pod kątem błędów. Jeżeli zauważyłeś/aś jakiś niepokojący błąd na forum, zgłoś to nam. Będziemy starali się go naprawić.
  12. Co tu dużo pisać, to trzeba obejrzeć.
  13. Dział służy do przywitania się z Użytkownikami. Jeżeli chcesz się przywitać, załóż temat (w tytule tematu wpisz swój nick). Przedstaw się, napisz o sobie więcej informacji np. czym się interesujesz, co lubisz, czego nie lubisz etc. Tematy zawierające informacje typu; 'cześć wszystkim', będą usuwane!
  14. Zaawansowany System Ostrzeżeń I. Ogólne zasady: O tym, czy Użytkownik otrzyma ostrzeżenie/a, czy upomnienie słowne decyduje Moderator lub inna osoba mająca takie uprawnienia. Od każdego ostrzeżenia można się odwołać w odpowiednim dziale. Użytkownika uciążliwego, nagminnie łamiącego regulaminy, Administracja ma prawo zbanować, przed osiągnięciem przez niego limitu ostrzeżeń. Pozostałe przewinienia które nie zostały tutaj wymienione, będą oceniane przez Moderatora i na podstawie jego decyzji będą wystawione kary. Poziom ostrzeżenia może zostać zmniejszony poprzez zareklamowania naszego forum. II. Taryfikator Ostrzeżeń: [+1 Ostrzeżenie] Celowe lub bezsensowne nabijanie postów: +1 Ostrzeżenie Zamieszczanie kilku postów pod rząd w jednym temacie. Różnica między nimi musi być 24h. (Nie dotyczy administracji): +1 Ostrzeżenie Spamowanie, ponaglanie w odwołaniach od ostrzeżnia: +1 Ostrzeżenie Offtopic / Posty niewnoszące nic do dyskusji: +1 Ostrzeżenie Pisanie przy użyciu CAPSLOCK`a: +1 Ostrzeżenie Zamieszczanie jednego tematu w kilku działach: +1 Ostrzeżenie Wczuwanie się w rolę moderatora: +1 Ostrzeżenie Nieprecyzyjne tytułowanie tematów: +1 Ostrzeżenie Brak uzasadnienia w podaniach na (Grafika, Moderatora, Redaktora): +1 Ostrzeżenie Pisanie kolorem czerwonym oraz zielonym przeznaczonym dla administracji oraz moderatorów: +1 Ostrzeżenie Celowe nabijanie reputacji: +1 Ostrzeżenie+ (usunięcie całej reputacji jaką się zdobyło dotychczas) Przewinienia nieuwzględnione w taryfikatorze: +1 Ostrzeżenie [+2 Ostrzeżenia] Reklamowanie innych stron, serwerów w miejscu do tego nie przeznaczonym: +2 Ostrzeżenia Obrażanie innych Użytkowników lub administrację forum: +2 Ostrzeżenia Tworzenie tematów bezsensowych nie mających na celu przekazania w jakimkolwiek stopniu wartości posiadających jakikolwiek sens: +2 Ostrzeżenia Wszelkie czynności powodujące rozjeżdżanie się forum: +2 Ostrzeżenia [+3 Ostrzeżenia] Spam: +3 Ostrzeżenia Podszywanie się pod Użytkowników, Administrację z korzyścią materialną lub spowodowaniem szkody dla niego: +3 Ostrzeżenia + ZPP na 30 dni [+8 Ostrzeżeń] Umieszczanie treści, bądź linków, niezgodnych z Polskim prawem, w tym pornografii: +8 Ostrzeżeń, kolejne takie wykroczenie +12 Ostrzeżeń [+12 Ostrzeżeń] Działanie na szkodę PolskiFreestyle.pl: +12 Ostrzeżeń + ban permanetny Multikonto: +12 Ostrzeżeń + ban permanetny III. Wyjaśnienia i działania: ZPP - Zakaz Pisania Postów, BUF - Blokada Używania Forum, W przypadku gdy Użytkownik otrzyma łącznie określoną liczbę ostrzeżeń, karany jest: Za 2 Ostrzeżenia = ZPP na 2 godziny, Za 3 Ostrzeżenia = ZPP na 12 godzin, Za 6 Ostrzeżeń = ZPP na 24 godziny + BUF na 24 godziny, Za 7 Ostrzeżeń = ZPP na 36 godzin + BUF na 24 godzin, Za 8 Ostrzeżeń = ZPP na 72 godzin + BUF na 48 godzin, Za 9 Ostrzeżeń = ZPP na 8 dni + BUF na 7 dni, Za 10 Ostrzeżeń = ZPP na 11 dni + BUF na 10 dni, Za 11 Ostrzeżeń = ZPP na 20 dni + BUF na 14 dni, Za 12 Ostrzeżeń = Ban Na Zawsze, czyli wykluczenie ze społeczności PolskiFreestyle.pl Po odbyciu kary, ostrzeżenia nie są usuwane. Ostrzeżenia można odrobić najwcześniej po miesiącu od jego otrzymania. Zasady odrabiania ostrzeżeń znajdziecie w tym temacie. Jeśli Użytkownik nie zgadza się z karą nakładaną przez Moderatora, ma prawo odwołać się u Administratora bądź Właściciela forum poprzez PW z krótkim uzasadnieniem. Właściciel zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego Taryfiatora w każdym momencie. Copyright by Łysy dla PolskiFreestyle.pl Zakaz kopiowania
  15. UWAGA! Zakupionych biletów nie wysyłamy, będą one do odbioru w dniu imprezy w kasie klubu! Przy odbiorze może być wymagane okazanie dokumentu tożsamości i/lub potwierdzenia dokonania płatności! Microphone Masters zaprasza na XVII edycję WBW WBW 2019 • Gdańsk • Freestyle Battle data: 7 WRZEŚNIA 2019 (sobota) start 18:00 miejsce: klub MEDYK - Gdańsk (ul. Dębowa 7) jury: ???, ???, ??? prowadzący: MURZYN gramofony: ??? BILETY 20 zł - przedsprzedaż 1 pula do 2019.08.07 25 zł - przedsprzedaż 2 pula do 2019.09.05 30 zł - w dniu imprezy w klubie Wstęp do klubu od 16 roku życia. Od osób niepełnoletnich wymagana będzie pisemna zgoda rodziców. Wszyscy uczestnicy imprezy powinni mieć przy sobie aktualny dokument tożsamości ze zdjęciem. UWAGA! Zakupionych biletów nie wysyłamy, będą one do odbioru w dniu imprezy w kasie klubu! Przy odbiorze może być wymagane okazanie dokumentu tożsamości i/lub potwierdzenia dokonania płatności! KUP BILET!!!! -----> http://wbw.pl/bilety
  16. Wzór: Wymagania: - Posiadać 25 sensownych postów. - Posiadanie dużego wolnego czasu. - Nie mieć na koncie żadnego ostrzeżenia. - Podczas pisania postów, musisz je pisać z zachowaniem zasad polskiej ortografii, czyli bardzo dobra znajomość języka polskiego. - Napisać testowy wywiad Zadania: - Przeprowadzanie wywiadów z Użytkownikami PolskiFreestyle.pl Mini Regulamin: 1. Treść każdego tematu, musi być zgodna z powyższym wzorem. 2. W temacie mogą wypowiadać się wszyscy użytkownicy forum. 3. Podania rozpatrywane są w przeciągu tygodnia od daty założenia. Jeśli po tym czasie, nie dostałeś odpowiedzi, znaczy to, że Twoje podanie zostało odrzucone.
  17. Wzór: Nazwa tematu: Podanie na Moderatora - Twój nick Zadania: - Utrzymywanie porządku i kultury. - Pomoc użytkownikom forum w razie problemów. - Systematyczna praca i odpowiadanie na maile/PW. - Karanie warnami, za przewinienia. Wymagania: - Minimum 16 lat; - 10 Dni Online na forum; - Posiadać minimum 50 postów na forum; - Wykazywać się aktywnością; - Bardzo dobra znajomość regulaminu ogólnego forum; - Dobry kontakt z użytkownikami ( Brak konfliktów z innymi ); - Nie mieć na koncie żadnego ostrzeżenia; - Podczas pisania postów, musisz je pisać z zachowaniem zasad Polskiej ortografii; - Poparcie administracji sieci; Wymagania nie są głównym kryterium przy wybieraniu moderatora. ( Nie musisz spełniać wszystkich wymagań aby złożyć podanie ) Mini Regulamin: 1. Treść każdego tematu, musi być zgodna z powyższym wzorem. 2. W temacie mogą wypowiadać się wszyscy użytkownicy forum. 3. Podania rozpatrywane są w przeciągu tygodnia od daty założenia. Jeśli po tym czasie, nie dostałeś odpowiedzi, znaczy to, że Twoje podanie zostało odrzucone.
  18. Wzór: Wymagania i Obowiązki: - Minimum 5 przykładowych prac - Minimum 1 miesiąc na forum - Dobra znajomość programów do edycji grafiki - Chęci i czas na pracę nad grafiką
  19. Styl forum jak i samo forum jest nowe co za tym idzie wymaga kilka poprawek , zatem prośba do was: Zgłaszajcie czego brakuje i co jest do poprawy.
  20. §1 Rejestracja 1. Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum, w przeciwnym wypadku wszystkie konta Użytkownika będą zablokowane. W momencie, kiedy kilku Użytkowników korzysta z jednego adresu IP możliwe są ustępstwa - sprawę trzeba niezwłocznie zgłosić do administracji. 2. Każdy zarejestrowany Użytkownik ma obowiązek przestrzegać regulaminu panującego na forum, ponieważ rejestracja jest równoznaczna z przeczytaniem oraz zaakceptowaniem niniejszego regulaminu. 3. Wszystkie treści znajdujące się na stronie, są własnością PolskiFreestyle.pl 4. Na forum obowiązują zasady Netykiety. 5. Rejestrując się na forum jesteś zobowiązany do podania prawidłowego adresu e-mail. 6. Pamiętaj, że nieznajomość regulaminu, nie zwalnia Cię z przestrzegania go. 7. Korzystanie z forum jest dozwolone po skończeniu 16 roku życia. 8. Wszelkie kwestie, które nie zostały poruszone w regulaminie zostaną rozpatrzone indywidualnie przez Administrację. §2 Profil (Konto na forum) 1. Używanie nicków powszechnie uważanych za wulgarne jest stanowczo zabronione a każdy Użytkownik takiego konta będzie niezwłocznie banowany. 2. Zabronione jest współdzielenie kont z osobami trzecimi. 3. Zabronione jest sprzedawanie kont. 4. Zabronione jest używanie konta w celach komercyjnych lub reklamowych. 5. Login nie może przedstawiać treści pornograficznych (lub podchodzących pod pornografię), rasistowskich, wulgarnych. Za nieprzestrzeganie tego podpunktu grozi ostrzeżenie. 6. Każdy Użytkownik ma możliwość usunięcia/zablokowania swojego profilu, lecz operacja ta jest nieodwracalna. 7. Rejestrując się wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). §3 Zasady pisania 1. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność. 2. Posty bezsensowne, powtarzające się, nie na temat lub nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane, a ich autor karany. 3. W swoich postach staraj się przekazać jak najwięcej informacji. 4. Kiedy cytujesz czyjąś wypowiedź, sprecyzuj tylko wybrane fragmenty. Cytowanie całej treści mija się z celem i jedynie utrudnia czytelność wiadomości. 5. Dodawanie obrazków jest dozwolone tylko w przypadku małej ilości lub gdy umiejscowione są one w załączniku. 6. Przed wysłaniem posta zawsze sprawdzaj jego poprawność gramatyczną i ortograficzną. Twój niepoprawny post może zostać źle zrozumiany. 7. Posty w tematach bezpośrednio łamiących regulamin są zabronione. Wszelkie posty typu : „Głupi temat, należy go zamknąć”, „zamknijcie już ten temat” będą karane. O wykroczeniach Użytkowników, które zakłócają dyskusję, należy poinformować moderatorów forum, raportując dany post. (Warto też zapoznać się z z punktem 11 w §7. Warny [ Ostrzeżenia ] ) 8. Sprawy prywatne, dyskusje i spory miedzy Użytkownikami zaleca się rozwiązywać używając opcji „wiadomość prywatna” pamiętając o zasadach kultury języka. 9. Propagowanie oszukiwania w każdej formie będzie bezwzględnie karane banem. 10. Odświeżanie starych tematów może mieć konsekwencję w postaci ostrzeżenia (warna). - tematy powyżej 2 tygodni. Nie tyczy się kategorii "GRY" i wszystkich działów w niej zawartych. 11. Nazwa tematu powinna być zatytułowana w sposób przejrzysty i adekwatnie do jego treści. 12. Zanim napiszesz jakiś temat z problemem, sprawdź czy nie znajduje się on już na forum. 13. Skargi bez dowodów nie będą rozpatrywane, zostaną natomiast zamknięte. Dowodem w przypadku reklamy, obrazy/przekleństwa na czacie, itp. jest ScreenShot. 14. Posty, które ograniczać się będą do wypowiedzi 'tak' lub 'nie' będą karane warnem - ku temu służy ankieta. 15. Zakazane jest pisania postów typu: "Neutral". 16. Wypowiadanie się we własnym podaniu jest zabronione. Podanie od razu zostaje wtedy odrzucone. 17. Podania na moderatora, grafika, redaktora można składać tydzień po zamknięciu naszego ostatniego podania. 18. Wypowiedzi w podaniach na moderatorów, grafików, redaktorów, mają być rzetelnie uzasadnione. Rzetelnie uzasadniony post powinien zawierać 2 rzeczowe argumenty. 19. Zakazane jest reklamowanie innych for o podobnej tematyce. 20. Kolor czerwony jest TYLKO i wyłącznie dla Administracji forum. 21. Namawianie innych osób do sprawdzenia podania, kończy się jego odrzuceniem. 22. Zakazane jest wrzucanie linków referencyjnych na forum. 23. Tematy/Posty łamiące regulamin forum, zostaną niezwłocznie ukryte. 24. Zakazane jest nabijanie punktów reputacji (lajków) w bezsensownych postach, a także wzajemnego obdarowywania się. 25. Zakazane jest plagiatowanie, kopiowanie, przywłaszczanie sobie czyjeś pracy i umieszczania jej na forum bez zgody autora. 26. Zakazane jest pisanie tzw "Double Post", by dodać nową treść, użyj opcji "Edytuj". 27. Dozwolone jest używanie słów ogólnie uznawanych za wulgarne tylko wtedy gdy wpisujemy tytuł (np: Piosenki, Filmu, Książki) lub gdy podajemy dany cytat lub tekst, lecz nie można tego nadużywać. 28. Jeżeli zgadzasz się z czyjąś opinią, zostaw jej reputację. Pisanie postów, które sprowadzają się do potwierdzenia tego co pisze wcześniejsza osoba jest zabronione. W przypadku niezastosowania się do tego punktu, użytkownik może otrzymać ostrzeżenie. 29. Zabronione jest udostępnianie rozmów prywatnych bez zgody dwóch stron, chyba że służyć one będą zgłoszeniu danego zachowania, łamiącego regulamin. §4 Avatar, podpis, sygnaturka, status 1. Zabrania się ustawiania obrazków niezgodnych z prawem RP, a w szczególności obraźliwych, wulgarnych, obscenicznych, pornograficznych, nieetycznych, obrażających czyjeś uczucia, godzących w czyjąś własność. 2. Avatar, podpis, sygnatura nie mogą być obraźliwe, prowokacyjne, zawierać żadnych obrazków, przeszkadzających w ogólnym przeglądaniu forum (mianowicie jaskrawe kolory, pulsacje, itp.). 3. Promowanie w sygnaturze bądź avatarze adresów do stron pornograficznych lub innych godzących w przyjęte zasady netykiety jest zabronione. 4. W sygnaturze umieszczamy tylko trzy obrazki. Treść sygnatury nie powinna przekraczać 10 linijek. 5. Avatar, podpis, sygnaturka, status nie może zawierać żadnych treści reklamujących. 6. Zabrania się używania prywatnych avatarów danego użytkownika forum bez jego zgody. §5 Moderatorzy 1. Moderator zobowiązany jest do ukrywania treści łamiących regulamin. 2. Moderator zobowiązany jest do zachowania kultury słowa niezależnie od zdarzenia. 3. Moderator powinien być obiektywny. 4. Moderator nie może wykorzystywać swojej pozycji do usuwania postów świadczących na jego niekorzyść-złamanie tego podpunktu grozi natychmiastowym odebraniem rangi. 5. Moderator nie może nadużywać swoich przywilejów do nabijania postów lub zdobywania reputacji, itd. - Tyczy się to każdego Użytkownika forum, mającego dostęp do moderacji danego działu. 6. Moderator zobowiązany jest do zamykania tematów łamiących regulamin lub takich, które mogą prowadzić do kłótni. 7. Moderator zobowiązany jest do sprawdzenia każdego zgłoszonego raportu przez Użytkownika forum. 8. Powyższe zasady tyczą się KAŻDEJ osoby mającej uprawnienia moderacji danego działu. §6 ShoutBox 1. ShoutBox jest wizytówką forum, dlatego obowiązują na nim wszelkie zasady kultury i pisowni podobnie jak na całym forum. (Patrz. pkt 13 §6) 2. Zaśmiecanie nielogicznymi, nie wnoszącymi nic do ogólnej dyskusji wypowiedziami będzie surowo karane - tyczy się to także wysyłania emotek. 3. Zakaz wyzywania innych osób. 4. Zakaz umieszczania linków reklamujących, a także linków reklamujących jakieś podanie, prośbę o UB, skargi, temat z przywitaniem/pożegnaniem/Q&A. 5. Każda prośba typu "daj mi rangę" itp. na ShoutBoxie będzie karana ostrzeżeniem. 6. Administracja forum (administratorzy i moderatorzy) ma prawo ukarać użytkownika ostrzeżeniem za łamanie postanowień dotyczących ShoutBox'a 7. Sprawy prywatne wyjaśniamy na innych komunikatorach lub PW (Prywatna Wiadomość). 8. Staraj się pisać w jednej wiadomości. 9. Utrudnianie rozmowy, przeszkadzanie w niej, a także prowokowanie do kłótni lub sama kłótnia skończy się banem. 10. Każdy użytkownik ma prawo sprawdzić archiwum na ShoutBox. 11. Nadużywanie emotek jest zakazane. 12. Zakaz dodawania emotek innych niż te, które są dostępne na naszym forum. 13. Używanie mocnych wulgaryzmów dozwolone jest tylko po godzinie 22:00 każdego dnia, aż do 6:00. 14. Bany nadawane przez moderatorów/administratorów są permanentne. 15. Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zbanowania danej osoby permanentnie jeżeli uzna, że działa ona na niekorzyść forum lub tzn "sieci serwerów". 16. Nabijanie postów jest zakazane i grozi banem, a także usunięciem. 17. Na ShoutBox powinna panować luźna atmosfera, ale powinno pamiętać się, że jest to narzędzie dostępne dla każdego Użytkownika, a więc zabronione jest łamanie jakichkolwiek punktu 1 w "§3 Zasady pisania". §7. Warny [ Ostrzeżenia ] 1. Za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu Użytkownik zostaje (lub może zostać) ukarany ostrzeżeniem. 2. Zakazane jest dawanie ostrzeżeń poprzez osobę pełniąca niższa rangę, osobom pełniącym wyższą. 3. Każda osoba pełniąca funkcje od admina wzwyż ma obowiązek odrobienia otrzymanego ostrzeżenia w czasie nie dłuższym niż okres dwóch tygodni, od rangi opiekun wzwyż czas ten wynosi: 7 Dni. W innym przypadku osoba traci pełnioną funkcje/range. 4. Każdego warna [ Ostrzeżenie ] można odpracować. 5. Jeżeli ostrzeżenie ma dłużej niż miesiąc lub znajduje się w dziale "Archiwum" (tyczy się tylko przeniesienia przez Administratora), osoba nie ma prawa odwołać się od niego. 6. Użytkownik ma prawo odwołać się od warna. Aby to zrobić musi napisać do Właściciela forum na PW (Prywatna wiadomość). 7. Każda osoba posiadająca minimum 3 warny, otrzyma "Spammera", który blokuje jej dostęp do forum. 8. Każda osoba posiadająca minimum 6 warnów, otrzymuje bana na forum bez możliwości odrobienia go. Tworzenie multikont skończy się banem (patrz. "Rejestracja"->pkt.1) 9. Warn werbalny służy do informowania użytkownika o złamaniu regulaminu, nie ma on żadnej wartości. Nie trzeba go odpracowywać. 10. Każde pozytywne działanie na korzyść forum może być nagradzane usunięciem warna przez właściciela. (To właściciel forum decyduje czy chce usunąć warna, a więc proszenie na PW będzie ignorowane) §8. Polityka prywatności oraz przetwarzanie i ochrona danych osobowych 1. Wykorzystanie ciasteczek ("cookies") W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. 2. Dane zbierane podczas rejestracji Abyś mógł skorzystać z niektórych funkcji naszego systemu będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twój adres e-mail oraz hasło jakiego będziesz używał na naszej witrynie. 3. Dane zbierane automatycznie Podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. 4. Więcej na temat polityki prywatności znajdziesz na "Polityka prywatności". 5. Wszelkie dane osobowe użytkowników mogą być przetwarzane w celu niezbędnym do korzystania i działania z Forum przez użytkowników. Podstawą do przetwarzania tych danych jest zgoda użytkownika na założenie konta i przetwarzanie jego danych osobowych w tym celu (podstawa prawna: art. 6 ust 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”))), a także w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a w szczególności w celach: tworzenia kopii zapasowych, archiwalnych, niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa danych zgromadzonych na Forum. 6. Dane Użytkowników mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora (np. podmiotom świadczącym usługi hostingowe tj. firmie: OVH.pl Sp. z o.o., Swobodna 1, 50-088 Wrocław) tylko na podstawie umowy z Administratorem – przy czym takie podmioty przetwarzają dane jako podwykonawcy i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. 7. Użytkownik ma prawo do wglądu swoich danych osobowych, usunięcia swojego konta, ograniczenia przetwarzania danych, przeniesienia swoich danych lub ich łączenia z innym kontem, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, wniesienia skargi do odpowiednich organów dotyczącego nieumiejętnego przetwarzania danych osobowych. 8. Podanie danych do celów założenia Konta przez Użytkownika oraz korzystania z tego konta ma charakter dobrowolny, jakkolwiek konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości założenia Konta na Forum. 9. Na forum maile czasowe są zakazane. §9. Administracja forum 1. Właściciel, Administrator forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin. 2. Decyzja właściciela jest ostateczna i nie podlega dyskusji. 3. Właściciel forum ma prawo ostrzec lub usunąć post, nawet jeżeli nie łamie on wyżej wymienionych zasad. 4. Administracja forum opiekuje się forum i ma za zadanie utrzymać na nim porządek. 5. W przypadku gdy dana osoba ma jakieś zastrzeżenia co do działań, które wykonuje administracja forum, ma prawo napisać skargę i zostanie ona sprawdzona przez Właściciela forum. Krytykowanie działań administracji w innych miejscach jest zakazane. 6. Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zablokowania danego konta jeżeli uzna je za niestosowne - tyczy się to też banowania osób, które działają na niekorzyść społeczności PolskiFreestyle.pl 7. Właściciel forum oraz jego administracja nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczone przez Użytkowników. Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie.
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...